Malaysian Business Locations Directory

ONEXOX Peneraju Prabayar Kadar Jimat

Saturday, June 13, 2009

Nu-Age (NUAGE) - Produk menghalang penuaan dari De Classic Life (DCL)


NuAge adalah makanan berfungsi yang menakjubkan untuk awet muda dan juga untuk membina kesihatan serta membantu merawat masalah/ penyakit. Berikut adalah di antara kesan awet muda yang boleh diperolehi dari penggunaan Nuage.

1. Mencegah Penuaan
2. Menggebukan, menghaluskan, melicinkan, menegangkan, melembabkan dan menganjalkan kulit
3. Mencerahkan lebam (bawah mata)
4. Mengatasi masalah pori-pori terbuka
5. Mengatasi masalah bibir mudah pecah
6. Mengatasi masalah kuku mudah pecah
7. Mengatasi masalah jeragat (hormon tidak stabil)
8. Mengatasi masalah kutil (hormon tidak stabil)
9. Mengatasi masalah kulit tangan & kaki pecahMembantu memecahkan Lemak badan
10. Membantu masalah jerawatMengawal/ membentuk bentuk badan
11. Menghilangkan kedut (anti-kedut)



Berikut adalah di antara kesan kesihatan yang boleh didapati dari penggunaan Nuage.

1. Membongkar toksin dalam tubuh
2. Peningkatan daya ingatan
3. Membantu proses penghadaman
4. Memulihkan daya tidur
5. Membantu merawat buasir
6. Mengawal darah tinggi
7. Mengatasi masalah senggugut
8. Mengatasi masalah kencing tidak tus
9. Meningkatkan Stamina
10. Membantu/merawat masalah gastric
11. Merawat masalah Migrain
12. Membantu memulihkan luka (luar dan dalam tubuh)
13. Merawat masalah jantung berlubang dan lemah jantung
14. Merawat masalah Hepatitis A dan B
15. Merawat kencing manis
16. Merawat masalah kerap keguguran
17. Merawat masalah kerap kena bisul
18. Merawat masalah kurang nafsu seks
19. Membersih dan membina kolon/usus
20. Membina, membersih & melancarkan peredaran darah
21. Mengatasi masalah haid tidak teratur
22. Merawat masalah ulser
23. Mengawal/ melambatkan proses Menopause
24. Mengatasi masalah bias-bisa tulang (betis)
25. Merawat masalah berak berdarah
26. Merawat masalah batu karang
27. Meningkatkan system imunisasi tubuh

TESTIMONI 1
Masalah bermula selepas melahirkan anak pertama secara pembedahan 14 tahun yang lalu. Semenjak itu, masalah kesihatan semakin teruk tanpa disedari. Saya mula mengidap Insomia kerana asyik terjaga di waktu malam kerana menyusukan anak. Semakin lama, semakin sukar untuk tidur dengan nyenyak. Mudah sangat terjaga walau terdengar bunyi yang perlahan. Kesemua empat anak saya, saya menyusukan sendiri sehingga berumur 2 tahun lebih (kecuali yg sulung sehinnga 8 bulan shj). Semenjak mula mengambil nuage, perubahan agak begitu ketara. Selang 2 malam, saya sudah dapat tidur yang nyenyak. Saya dapat mencapai Rapid Eye Movement (REM).

Saya menjalani pembedahan caesarean sebanyak 3 kali. Yg sulung dibius sepenuhanya. Anak yang ke 3 dan ke 4 (2 tahun 5 bulan sekarang) adalah secara ?Spinal? (bius separuh badan). Luka akibat pembedahan demi pembedahan, sudah pasti lambat atau susah untuk sembuh sepenuhnya. Sejak melahirkan anak yang pertama, saya mengalami masalah urat. Urat yang tegang dibeberapa bahagian badan, sengal, ngilu, sakit, bengkak dan lain-lain lagi. Spinal/bius 2 kali di tempat yang sama, mengakibatkan urat di bahagian antara tulang belakang dan tengah pinggang sentiasa bengkak dan sakit. Lebih menyeksakan apabila hampir pra PMS. Bidan ada mengatakan yang bengkak di situ akan sentiasa ada. Urat kaki sebelah kanan dari tulang sendi punggung hingga ke betis, sentiasa rasa seperti tegang dan sakit. Bila sudah mencangkung, susah untuk berdiri semula..pasti kaki kanan seperti lemah. Saya tidak boleh membongkok atau rukuk lebih dari 3 minit. Hampir setiap malam sebelum tidur, saya wajib menyapu minyak angin pada bahagian betis dan pinggang. Kadang-kala perkhidmatan anak-anak untuk memijak-mijak kaki saya sebelum tidur amat diperlukan. Saya juga pernah mengurut dengan tukang urut lelaki (tanpa perlu membuka pakaian maupun tudung) yang mengatakan saya ini KEBAL, sebab saya boleh menanggung kesakitan urat yg tegang, keras, masuk angin dan lain-lain sekian lama.

Alhamdulillah..tanpa disangka, hampir 90% masalah saya beransur hilang dengan pengambilan nuage. Tiada lagi rasa ngilu di bahagian bekas jahit dan sakit. Bengkak di bahagian spinal sudah hilang. Saya tidak perlu menyapu minyak angin selalu. Tak perlu lagi pantang makan sayur-sayur yang ?sejuk?.

TESTIMONI 2
Tommy pun dah langgah nuage nie.. dah masuk 2nd box... seperti yg kak shiela kata, mmglah nampak perubahannya... pecah kaki alhamdullilah dah kureng... so, pada sesaper yg nak cuba.. cubalah... tak rugi tau...!! sungguh berbaloi

TESTIMONI 3
memang sejak di perkenal kan dgn nu age ni, sampai sekarang ct masih mengambil nu age dah nak masuk 6 kotak dah .. alhamdulillah... prubahan yang di rasakan memang menakjubkan, kan terdapat dalam hadis, tiada penyakit yang tiada ubatnya, jadi, kita kena ikhtiar. maka, ikhtiar kita, kita kena lah carikan penawarnya, seeloknya bukan dari kalangan jenis mengandungi ubatan? dari kalangan dadah tidak tepu (betul ker istilah ct nie..) sejak ct baca pengalaman mengamalkan nu age, beliau cakap memang berkesan terutama selepas beliau melakukan pembedahan caeseran, jadi ct ni pun pernah alami pembedahan juga tapi bukan pembedahan bersalin tetapi kemalangan. ermm... malas nak cerita yang lepas? tapi ct nak cerita pengalaman ct dari kesan memakan nu age ini.


Keywords that bring visitors here:

pengedar dcl
dcl malaysia
pengedar produk dcl
produk dcl
testimoni produk dcl
stokis dcl
senarai stokis dcl kelantan
anti penuaan
produk mencegah penuaan
awet muda
menegangkan kulit

No comments:

Post a Comment

Malaysian Business Locations Directory