Malaysian Business Locations Directory

ONEXOX Peneraju Prabayar Kadar Jimat

Saturday, May 23, 2009

Rangkaian Produk DCL De Classic Life


Bidadari
Produk DCL
BIDADARI adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga.


Red Guara Cafe
Produk DCL
Red Guara Cafe dikomposisikan dengan 3 bahan aktif mewah utama terdiri daripada Ekstrak Guarana (Paullina Cupana), Ubi Bit Merah/Red Beet Root (Beta Vulgaris) dan Yis Beras Merah/Red Yeast Rice (Monanscus Purpurues).


Q-She
Produk DCL
Qshe diadun dari bahan semulajadi mewah yg unik dirumus khas untuk wanita yg mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.


Nu Age
Produk DCL
Nu Age adalah makanan berfungsi yang menakjubkan untuk awet muda dan juga untuk membina kesihatan serta membantu merawat masalah/ penyakit.


Inte Cleanse
Produk DCL
Digunakan untuk tujuan Detox iaitu proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.


Amazing
Produk DCL
Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional mampu membina imunisasi badan dan membina kembali usus.


NigElla
Produk DCL
Minuman berfungsi yang ajaib yang diekstrak dari bijirin hitam (premium quality) secara perahan sejuk (cold processing) tanpa haba. Produk istimewa nig'ella kaya dengan vitamin serta zat mineral yang diperlukan badan.


dBless
Produk DCL
D-bless adalah makanan berfungsi berasaskan perubatan homeopathy untuk membina dan merawat kesihatan secara menyeluruh. Ia mengandungi ekstrak elektronik (elektronik coding) dari bahan berkhasiat yang telah diuji lebih 300 tahun oleh pakar pemakanan dan perubatan diseluruh dunia.


dBrain
Produk DCL
dBrain ialah makanan berfungsi(rumusan homeopathy)yang memberi nutrien untuk sarafbagi memulihkan kesegaran otakuntuk membangunkan sel2 otak


ebrain
Produk DCL
Ebrain - untuk 13 tahun ke atas, sesuai utk pelajar, pekerja dan warga tua.


ry ILEX
Produk DCL
Diformulakan oleh pakar perubatan herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yg mendalam, telah terbukit sangat berkesan utk membakar kolestrol dan lemak dlm darah yg menyebabkan selulit dan melembutkan salurabn darah. Dan hasilnya saluran darah akan terbuka dan sekaligus melancarkan perjalanan darah. ry ILEX sangat baik utk masalah jantung (bukan jantung berlubang), stroke dan darah tinggi kerana ketegangan leher (Carotid arterys hardening).


Oxy PI d'Ionik Life Water
Produk DCL
Ini adalah air minuman alkali berion positif mineral. Air ini kaya dengan oksigen terlarut. Sesuai dengan namanya; OXY bermakna air ini mempunyai kandungan oksigen yang tinggi disebabkan kehadiran ion hidroksil /[OH] yang tinggi. Kehadiran ion hidroksil yang tinggi ini memberikan faedah yang luar biasa kepada air ini dalam meneutralkan radikal bebas yang mengganas di dalam tubuh yang boleh menyebabkan barah.


Stokin Bio Energy
Produk DCL
Mengandungi Bio Seramikyang dapat mengeluarkan pancaran inframerah jarak jauh.Pancaran inframerah jarak jauh dapat merangsangkanbahagian-bahagian tapak kaki dan menggalakkan peredaran darah.Ia juga membantu mencegah pembiakan bakteria dan menyingkirkan bau kaki yang busuk serta melegakan gatal-gatal di tapak kaki.


Susu Koles-Gen IgG-Plus.
Produk DCL
Kaya dengan Kalsium untuk menguatkan tulang sertaMemberi tenaga yang maksimum...Sesuai untuk semua peringkat umur.


dLaila 2 in 1
Produk DCL
Untuk kulit muka berjerawat & berminyak


dLaila 3 in 1
Produk DCL
(utk kulit normal & berjeragat)


De' Labios Fantasiola
Produk DCL
Gincu bibib /Magic colour lipstick

No comments:

Post a Comment

Malaysian Business Locations Directory